top of page
APLEISTOS BUHALTERIJOS TVARKYMAS
Apleista buhalterija – neatsakingai ar nenuosekliai įgyvendintų buhalterinės apskaitos procesų pasekmė, kuri formuoja nepatikimos įmonės įvaizdį ir gali įtakoti išties nemažus finansinius nuostolius. „Apskaitos Oazė“ kruopščiai bei atsakingai atlieka apleistos buhalterijos tvarkymo procedūrą ir grąžiną verslą į tvarkingos buhalterinės apskaitos kelią.
Kaip atliekamas apleistos buhalterijos tvarkymas?
-
Susipažįstama su įmonės veikla bei esama buhalterinės apskaitos situacija;
-
Nustatoma paslaugų kaina bei paslaugos teikimo terminai;
-
Patikrinami anksčiau suvesti buhalteriniai duomenys ir pašalinamos klaidos;
-
Teisingai apskaičiuojami mokesčiai;
-
Paruošiamos naujos finansinės ataskaitos;
-
Sutvarkius buhalterinę apskaitą visi duomenys pateikiami valstybinėms institucijoms;
-
Paruošiamos ir valstybinėms institucijoms pateikiamos metinės finansinės ataskaitos ir pelno mokesčio deklaracijos.
Tvarkinga buhalterinė apskaita – procesas, kurį privalo užtikrinti kiekvienas esamas ar veiklą planuojantis nutraukti juridinis asmuo vadovaudamasis vyraujančiais Lietuvos Respublikos įstatymais. Apleista buhalterija gali įtakoti labai rimtas finansines problemas ir sutrikdyti net ir stabiliai veikiančio verslo veiklą. „Apskaitos Oazė“ yra pasiruošusi pašalinti visas buhalterinės apskaitos spragas ir pasiūlyti nuolatines buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas, kurios padės išvengti nesklandumų ateityje.
bottom of page